14
Mart 2019 Tıp Bayramında Kolan Hastaneleri Medya ve İletişim Grup Müdürü Leyla
Tuzlalı İstanbul Kültür Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim
Sanatları Bölümü Öğrencileriyle Buluştu.
“Sağlık İletişiminde Yeni
Yaklaşımlar” konulu semineri ile İletişim Sanatları Öğrencileriyle buluşan
Leyla Tuzlalı, Tıp Bayramının anlam ve öneminden bahsederek, iletişim
çalışmalarında sağlık sektöründe medya yönetimi unsurları ve bu çalışmaların
temelinde olması gereken etik ilkeler çerçevesinde öğrencilere bilgi ve
tecrübelerini aktardı.
Kolan Hastaneleri Medya ve İletişim Grup Müdürü Leyla
Tuzlalı, “Sağlık İletişiminde Yeni Yaklaşımlar” konulu semineri ile İstanbul
Kültür Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim Sanatları Bölümü
(Reklamcılık ve Halkla İlişkiler) öğrencileriyle Kültür Üniversitesi Ataköy
Yerleşkesinde bir araya gelerek, hem Tıp Bayramında sağlık sektörünün önemini
aktardı, hem de üniversite öğrencilerine sağlık iletişiminin özelliklerini açıkladığı
bir sunum gerçekleştirdi.
Sağlık iletişiminde kullanılan geleneksel iletişim
yöntemlerinin yanı sıra gelişen internet, sosyal medya, “influenser”, hasta
ilişkileri, kriz iletişimi ve sosyal sorumluluk projeleri ile ilgili gerek
kendi gerçekleştirdiği çalışmalardan, gerekse medyada ses getiren çalışmalardan
örnekler sundu.
“Yapılan her türlü çalışmada, özellikle kriz
iletişiminde doğru, dürüst ve medyayı bir paydaş olarak görerek yapılan
iletişimlerin, hem sağlık sektörüne olan güveni korumak hem de iletişimi etik ilkelerle
gerçekleştirmek yönünde bir sorumluluğu vardır, bu tüm sağlık iletişimcilerinin
önemle üzerinde durması gereken bir konudur” diyen Leyla Tuzlalı, “14 Mart Tıp
Bayramını kutlayarak, sağlık sektöründeki tüm bileşenlerin dünyaya çok önemli
katkılarda bulunan bir noktada olduğunu vurguladı.
Kendisine İKÜ Sanat Ve Tasarım Bölümü tarafından Teşekkür
Belgesi sunulan Leyla Tuzlalı, gençlerle birlikte olmaktan büyük mutluluk
duyduğunu önemle belirtti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder